حمل کردن ایران فعالیت آمریکا فرانسوی

حمل کردن: ایران فعالیت آمریکا فرانسوی آمریکایی سرمایه گذار سرمایه گذاری خودروسازان داخلی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار بین الملل مسکو آماده تحریکات تمام عیار غرب است / لاوروف

وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگویی با رسانه‌های فرانسوی به جنبش غربی‌ها، چشم‌انداز جنگ جهانی سوم و موضع نزدیک چین به روسیه و سایر پرسشها اشاره کرد. 

مسکو آماده تحریکات تمام عیار غرب است / لاوروف

لاوروف: مسکو آماده تحریکات تمام عیار غرب است

عبارات مهم : روسیه

وزیر خارجه روسیه در گفت وگویی با رسانه های فرانسوی به جنبش غربی ها، چشم انداز جنگ جهانی سوم و موضع نزدیک چین به روسیه و سایر پرسشها اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در پاسخ به سوالات راشاتودی فرانسه، لوفیگارو و پاری مچ گفت: ما آماده تحریکات تمام عیار هم خواهیم بود ولی پاسخ ما بسیار راحت هست؛ اگر آنها از طریق رسانه ها با ما صحبت کنند، ما هم از طریق رسانه ها پاسخ آنها را خواهیم داد ولی به طور مشخص و به شیوه ای صحیح.

او در ادامه وقوع جنگ جهانی سوم را سناریویی غیر قابل تصور دانست و با وجود فقدان گفت وگو میان ارتش روسیه و ناتو تاکید کرد: همگان به قدر کافی دارای عقل سلیم هستند که اجازه ندهند چنین امری رخ دهد.

مسکو آماده تحریکات تمام عیار غرب است / لاوروف

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه تاکید کرد: تنش ها هنوز هم میان طرفین بالاست و به عنوان نمونه می توان به اتفاق هوایی اشاره کرد که یک جنگنده اسپانیایی به صورت اتفاقی یک موشک هوا به هوا حین عملیات تمرینی در آسمان استونی شلیک کرد، به لطف خدا این اتفاق تلفاتی نداشت ولی اگر به خاک روسیه برخورد می کرد چه می شد؟ همه چیز در آنجا به هم نزدیک است.

گروه آستانه آماده تماس با “گروه کوچک” در روسیه است

وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگویی با رسانه‌های فرانسوی به جنبش غربی‌ها، چشم‌انداز جنگ جهانی سوم و موضع نزدیک چین به روسیه و سایر پرسشها اشاره کرد. 

وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد “گروه آستانه” آماده برقراری تماس با شبکه ای تحت عنوان “گروه کوچک” در سوریه است ولی تعیین اساس چنین گفت وگویی ضرورت دارد. لاوروف در این مصاحبه تاکید کرد: ما با برقراری تماس، حتی با طرف هایی که ما ارزیابی مشترکی نداریم و کسانی که ارزیابی آنها با ما مطابقت ندارد، مخالفتی نداریم. روسیه به دعوت دولت مشروع سوریه و کشورهای غربی بدون داشتن چنین دعوتی در آنجا حضور دارند.

او افزود: امانوئل ماکرون، مدیر جمهوری فرانسه زمانی ایده ارتباط “گروه کوچک” در سوریه با “گروه آستانه” با همکاری ایران، ترکیه و روسیه را مطرح کرد. ما جهت چنین تماس هایی آمادگی داریم. پیش از بحث جدی راجع به مسائل، ما باید راجع به اساس چنین گفت وگویی تصمیم گیری کنیم. با این حال تاکید دارم که روسیه با نظر های این گروه راجع به سوریه اشتراک نظر ندارد.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه تاکید کرد: این گروه متشکل از فرانسه، ایالات متحده آمریکا، انگلیس، آلمان، اردن، عربستان و مصر با ابتکار ماکرون تشکیل شد. این گروه نظر هایی دارد که با روسیه هم پوشانی ندارد. نمی توانیم با کارها این گروه و در جایگاه اول با کشورهای غربی راجع به استفاده از نیروی قهریه علیه کشور و اهداف دولتی سوریه به بهانه استفاده از تسلیحات شیمیایی دمشق که اصلا ثابت نشده هست، موافقت کنیم.

مسکو آماده تحریکات تمام عیار غرب است / لاوروف

این دیپلمات روس همچنین به ۱۴ آوریل اشاره کرد که فرانسه به همراه انگلیس و آمریکا اهدافی در سوریه را که کارشناسان شرکت منع اشاعه تسلیحات شیمیایی قرار بود ظرف چند ساعت در آنجا تحقیقات مستقل به عمل آورند، بمباران کردند. لاوروف با تاکید بر اینکه مقام های غربی حقیقت را می دانند، گفت آنها با حملاتشان جهت لاپوشانی رد پاها تلاش کردند چون اتهام زنی به دمشق مبنای غلطی داشت.

دمشق مکررا اتهام استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان را تکذیب کرده و می گوید ذخایر شیمیایی سمی تحت نظارت شرکت منع اشاعه تسلیحات شیمیایی نابود شده است هست.

وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگویی با رسانه‌های فرانسوی به جنبش غربی‌ها، چشم‌انداز جنگ جهانی سوم و موضع نزدیک چین به روسیه و سایر پرسشها اشاره کرد. 

روسیه از نزدیک بر اجرای ابتکار مداخله اروپایی نظارت می کند

وزیر امور خارجه روسیه در این مصاحبه تاکید کرد، مسکو از نزدیک بر تحولات مرتبط با اقدامی به اصطلاح “ابتکار مداخله اروپایی” که از طرف ماکرون ارائه شده است هست، نظارت خواهد کرد. لاوروف گفت: ماکرون اخیرا با ارائه چنین طرحی، لزوم اعزام فوری نیروی نظامی به “کانون های بحرانی” بدون تایید شورای امنیت یا حتی ناتو و اتحادیه اروپا را توجیه کرده است.

او گفت: نمی دانم این طرح تا چه حد توانایی اجرا دارد ولی طرح چنین ایده هایی فوریت پیگیری به چنین مسائلی در اتحادیه اروپا را نشان می دهد. بار دیگر تاکید دارم که از نزدیک این تحولات را دنبال می کنیم.

مسکو آماده تحریکات تمام عیار غرب است / لاوروف

امیدواریم تهدیدات آمریکا علیه توافق کشور عزیزمان ایران به تجارت اروپا لطمه نزند

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه همچنین ابراز امیدواری کرد که تهدیدات آمریکا علیه توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران به کسب و کارهای اروپایی آسیبی نزند. او گفت: امیدواریم تهدیداتی که واشنگتن مطرح می کند، نه فقط خروج از برجام بلکه درخواست از سایرین جهت خروج از این توافق که یکی از مهمترین توافق های سال های اخیر هست، بر کسب و کارهای اروپایی آسیبی نزند.

روسیه آماده همکاری ضد ترور با پاریس است

سرگئی لاوروف در سخنانی تاکید کرد، روسیه و فرانسه یک کانال ارتباطی دوجانبه مناسب در خصوص سوریه ایجاد کرده اند و مسکو جهت هرگونه همکاری با پاریس در زمینه مبارزه با تروریسم و سایر پرسشها آمادگی دارد. او گفت: من به سوریه اشاره می کنم. ما یک کانال دوجانبه محرمانه و منصفانه از طریق وزیران امور خارجه، دستیاران سیاست خارجی، مشاوران دیپلماتیک دو مدیر جمهوری ایجاد کرده ایم. ما این کانال را حفظ می کنیم. این روش بسیار کارآمد است و اجازه تبادل اطلاع رسانی و درک بهتر یکدیگر را به وجود می آورد. اکنون ما آماده هرگونه همکاری در زمینه پرسشها مبارزه با تروریسم و سایر حوزه ها هستیم.

فرضیه عدم امکان جنگ هسته ای باید مجددا تایید شود

وزیر امور خارجه آمریکا در این مصاحبه همچنین تاکید کرد، فرضیه عدم امکان وقوع جنگ هسته ای که مسکو و واشنگتن در دوران شوروی تصریح کردند، باید مجددا در سایه دکترین هسته ای تازه آمریکا مورد تایید قرار بگیرد.

به گفته لاوروف، دکترین تازه هسته ای آمریکا به شدت “آستانه استفاده از تسلیحات اتمی را کم کردن می دهد و اجازه توسعه کلاهک های هسته ای کم توان با این نیت آشکار که احتمالا به جنگ افزار تبدیل شوند، می دهد و به طور تئوری تمام توافق های موجود که آنها را به عنوان تسلیحات بازدارنده و نه جنگ افزارهای واقعی توصیف می کنند، تضعیف می کند.”

او افزود: با این وجود، این دکترین تازه استفاده از کلاهک های کم توان را دقیقا به همین صورت فراهم می کند. ما و آمریکایی ها از وقت شوروی، دو اعلامیه جدی داشتیم که تاکید دارد هیچ طرفی در یک جنگ هسته ای پیروز نخواهد شد و بنابراین نمی تواند چنین امری رخ دهد. در شرایط کنونی مناسب است که این فرضیه مجددا تایید شود.

مسکو دلواپس فقدان گفت وگوی حرفه ای با ارتش ناتو است

سرگئی لاوروف همچنین گفت، روسیه از فقدان کامل یک گفت وگوی حرفه ای میان ارتش روسیه و ناتو دلواپس است لیکن تقریبا تمام چارچوب های همکاری ناتو – روسیه به حالت تعلیق درآمده هست. او افزود: ما در چند سال گذشته سه بار با آنها دیدار داشته ایم که حاصلی هم نداشت، در واقع. ناتو خواستار از سرگیری چنین نشست هایی به منظور گفت وگو راجع به اوکراین است.

وزیر خارجه روسیه افزود: تلاش دارم تا مودب باقی بمانم ولی آنها می خواهند از شورای ناتو – روسیه به عنوان ابزار دیگری جهت متهم کردن ما به تمامی گناهان زشت و راه دیگری جهت راضی کردن همسایه اوکراینی ما استفاده کنند که رویای شدت یافتن تحریم های ضد روسیه را در سر می پروراند.

لاوروف تاکید کرد، مسکو با چنین نشست هایی راجع به درک شرایط افغانستان، مبارزه با تروریسم و سایر پرسشها موافق هست. با این وجود، با ممنوعیت جلسات نمایندگان دائم یا به عبارتی تمام اشکال همکاری ناتو – روسیه و تعلیق آنها خصوصا راجع به افغانستان مواجه هستیم.

لاوروف همچنین تاکید کرد از قصد ماکرون جهت ارتقای مناسبات روسیه – فرانسه استقبال می کند. او گفت: شاهدیم که مدیر جمهوری فرانسه و تیم او مایل به توسعه گفت وگوها با ما هستند. این امر شایسته حمایت ماست. ما کاملا آماده همکاری هستیم. با این حال پاریس همچنان اتهاماتی را به روسیه و رسانه های روس از جمله اسپوتنیک، ریا و راشا تودی فرانسه وارد می کند و عملا اجازه دسترسی آنها به الیزه و سایر نهادهای دولتی فرانسه را نمی دهد.

تایید خروج تسلیحات سنگین از منطقه غیر نظامی شده است ادلب

از سوی دیگر وزیر امور خارجه روسیه گفت، تسلیحات سنگین از منطقه غیر نظامی شده است در ادلب سوریه در حال خروج است و آنکارا توانسته تا اپوزیسیون مسلح آنجا را به همکاری متقاعد کند.

لاوروف گفت: توافق های سوچی در حال اجرا شدن هست. یک منطقه غیر نظامی شده است در حال شکل گیری در اطراف این منطقه در ادلب است و تسلیحات سنگین در حال خروج هست. شرکای ترکیه ای ما کاملا در حال مشورت با اپوزیسیون هستند و آنها را وادار به همکاری می کنند. این همکاری در دست انجام هست. ما هم این روند را از نزدیک دنبال می کنیم. توافق مذکور که در ادلب میان روسیه و ترکیه هست، موقتی است.

لاوروف همچنین راجع به پرونده مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس که در یکی از شهرهای انگلیس به همراه دخترش دچار مسمومیت شد، تاکید کرد که لندن با درخواست کمیته تحقیقات روسیه جهت کمک به روند تحقیقات مخالفت کرده هست. به گفته لاوروف، روسیه آماده گفت وگوها با غرب در چارچوب حوزه حقوقی بعد از آخر “تحریکات سیاسی” است.

واژه های کلیدی: روسیه | سوریه | فرانسه | همکاری | آمریکا | فرانسه | آمریکایی | امور خارجه | وزیر امور خارجه

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه